Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Καστοριά: Ανακοίνωση του ΟΤΕ για παραπλανητικές επισκέψεις. Αν δεν προσέξει τις τιμές και τις υπηρεσίες του, μόνος του θα χάσει όλους τους πελάτες.

Πριν διαβάσετε το ρεπορτάζ θα πούμε ότι εμεις όπως και άλλα blogs και ΜΜΕ γίνονται αποδέκτες πολλών παραπόνων για τον άλλοτε κραταιό ΟΤΕ! Έναν ΟΤΕ που μοιάζει να μην έχει
συνηδειτοποιήσει ότι πέρασαν οι εποχές του μονοπωλίου και του εξαναγκαστικού σεβασμού από τους πελάτες μονομερώς. Ο ΟΤΕ πλέον, δεν έχει καν εκείνη την εθνική συμπάθεια ως Ελληνική εταιρία αφού τώρα δεν είναι... Γι αυτό ξυπνείστε εκεί στον γερμανοτσολιάδικο οργανισμό και φερθείτε ανάλογα.Αλλιώς απλά, θα σταματήσουμε να φοβόμαστε για την ύπαρξη κάποιων που προσπαθούν να παραπλανήσουν, επειδή πολύ απλά δεν θα σας δίνουν σημασία ούτε και αυτοί οι ίδιοι οι επιτήδειοι για να σας υποδυθούν. Τι να υποδυθούν και να παραχαράξουν? Ένα νόμισμα χωρίς αξία?
Διαβάστε λοιπόν τα αστεία του ΟΤΕ:



Αποδέκτης πλήθους καταγγελιών από πελάτες του, έχει γίνει το τελευταίο διάστημα ο ΟΤΕ, οι οποίοι, όπως αναφέρει, δέχθηκαν παραπλανητικές επισκέψεις από εκπροσώπους εταιρειών σταθερής τηλεφωνίας, με στόχο την εν αγνοία τους εγγραφή σε άλλο πάροχο. Σημειώνει παράλληλα ότι, σύμφωνα με τις καταγγελίες, στις περισσότερες περιπτώσεις, αντιπρόσωποι άλλων εταιρειών, παρουσιαζόμενοι ως... συνεργάτες ή ακόμα και ως εργαζόμενοι του ΟΤΕ, αφού πείσουν κατ’ αρχήν τον πελάτη να δεχθεί ενημέρωση, στη συνέχεια καταγράφουν τα στοιχεία του και τον εγγράφουν στην εταιρεία την οποία εκπροσωπούν.

Με στόχο την προστασία των πελατών του από παράνομες πρακτικές, αλλά και για τη σωστή πληροφόρηση των καταναλωτών, ο ΟΤΕ ενημερώνει ότι:

Όσοι καταναλωτές θέλουν να επωφεληθούν από τη Νέα Εποχή Τιμών ΟΤΕ, με τα νέα προγράμματα OTE Double Play σε πολύ χαμηλές τιμές, μπορούν να επικοινωνούν με τον ΟΤΕ, καλώντας δωρεάν το 13888, με μια επίσκεψη στο εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ΟΤΕ (OTE - COSMOTE - ΓΕΡΜΑΝΟΣ) ή online, μέσω του www.ote.gr.

Ο ΟΤΕ ζητά από τους καταναλωτές που έχουν αντιμετωπίσει παρόμοια περιστατικά να το καταγγείλουν αμέσως είτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), είτε στις ενώσεις καταναλωτών, ενημερώνοντας παράλληλα και το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 13888, ή το Δίκτυο Καταστημάτων ΟΤΕ.

ΕΡΑ ΚΟΖΑΝΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation