Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Καταγγελία-σοκ: «Ο Μπέπε Γκρίλο σκότωσε τους γονείς και τον αδερφό μου!»

Ήταν Δεκέμβριος του 1981 όταν το αμάξι που οδηγούσε ο Μπέπε Γκρίλο, ο σημερινός επικεφαλής του ανατρεπτικού πολιτικού συνδυασμού «Κίνημα Πέντε Αστέρων», στο οποίο επέβαιναν ένα ζευγάρι φίλων του με το ένα από τα δύο τους παιδιά, ξέφυγε της πορείας του εξαιτίας ολισθηρού οδοστρώματος και αφού προσέκρουσε σε βράχο, τελικά έπεσε σε χαράδρα.

Ο Γκρίλο τελευταία στιγμή κατάφερε να ανοίξει την πόρτα του και να βγει ζωντανός από το αυτοκίνητο, όμως οι φίλοι του και το 9χρονο παιδί τους δεν τα κατάφεραν. Η κόρη του ζευγαριού είχε μείνει στο σπίτι γιατί επέμενε να δει κινούμενα σχέδια στην τηλεόραση, που τελικά την έσωσαν. Τότε ο κωμικός είχε κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία από αμέλεια και καταδικάστηκε σε ένα έτος και 3 μήνες κάθειρξης.

Τώρα η Κριστίνα Γκιμπέρτι ζητά από τον πολιτικό Γκρίλο με συνέντευξή της στο ιταλικό Vanity Fair να του μιλήσει, όμως εκείνος αρνείται. «Είναι κάτι που χρωστάω σε εμένα, αλλά και στους γονείς μου και στον αδερφό μου οι οποίοι δε μπορούν πια να μιλήσουν. Το κάνω εγώ όμως στο όνομά τους. Πολλές φορές αναρωτήθηκε τι θα ένιωθα όταν θα τον είχα μπροστά μου, όταν θα τον ρωτούσα για εκείνη την ημέρα. Κάθε ημέρα σκέφτομαι πως θα ήταν η ζωή μου αν οι γονείς μου και ο αδερφός μου ήταν ακόμα μαζί μου», είπε η 38χρονη πλέον Κριστίνα η οποία υιοθετήθηκε από την αδερφή της μητέρας της μετά τον χαμό της.

Όπως δήλωσε «δεν θέλω τίποτα, παρά μόνο την αλήθεια. Έπειτα από αυτή τη συνέντευξη δε σκοπεύω να ξαναμιλήσω για το θέμα, επομένως παρακαλώ τους δημοσιογράφους και τους φωτογράφους να μην με αναζητήσουν. Θέλω μόνο να συναντήσω τον κύριο Γκρίλο».

Όταν η δημοσιογράφος Κιάρα Μπρούσκι την ρώτησε γιατί επέλεξε να μιλήσει δημόσια για αυτή την υπόθεση λίγες μόνο εβδομάδες από τις πολιτικές εκλογές στην Ιταλία, η Γκιμπέρτι απάντησε πως «ο κύριος Γκρίλο έχει μια δημόσια παρουσία πιο ισχυρή από ποτέ και πιο ισχυρή από ποτέ είναι και η ανάγκη μου να αναμετρηθώ μαζί του.

Η δική μου σαφώς δεν είναι η μοναδική ζωή που στιγματίστηκε από το πένθος, κοιτάω γύρω μου και βλέπω άλλες τόσες παρόμοιες ιστορίες. Η διαφορά είναι ότι στην περίπτωσή μου, με τα μέσα ενημέρωσης να μιλούν διαρκώς για εκείνον και να αναφέρονται στον θάνατο των δικών μου, είναι αδύνατο να ξεχάσω. Όλες οι ερωτήσεις που προσπαθώ να θάψω, όλα τα “γιατί” που με ταλαιπωρούν έχουν επανέλθει στην επιφάνεια. Τώρα έχω ανάγκη από απαντήσεις. Μια για πάντα. Ώστε να κοιτάξω μπροστά».

Μάλιστα όπως αποκάλυψε η Γκιμπέρτι είχε προσπαθήσει στο παρελθόν να τον αναζητήσει, ενώ επικοινώνησε πριν λίγο καιρό με το πολιτικό του γραφείο. «Είπα ότι θέλω να τον συναντήσω και μου υποσχέθηκαν ότι θα με ενημέρωναν. Με κάλεσε ένας ανιψιός του και μου εξήγησε ότι όλη η οικογένειά του είχε υποφέρει πολύ από το δυστύχημα αλλά πως δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή για να επανέλθουμε στο θέμα. Όμως για εμένα αυτή είναι η ιδανική στιγμή: είμαι μητέρα, έχω μεγαλώσει και είμαι έτοιμη να μάθω και να μιλήσω. Μόνο μετά την άρνησή του αποφάσισα να μιλήσω με εσάς», είπε.

Την ίδια ώρα έγινε γνωστό πως πριν δημοσιευθεί η συνέντευξη στο περιοδικό Vanity Fair ο Γκρίλο ενημερώθηκε για αυτήν με δυνατότητα να τη σχολιάσει, ωστόσο εκείνος επέλεξε να μην το κάνει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation