Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Τώρα ησυχάσαμε! Ο Νταλάρας δηλώνει ότι στο σπίτι του έχει θέρμανση (video)

<
 Καρφί και για τον Αγγελάκα: "Πολλοί έτρεξαν να διαφημιστούν μέσω των ενοχών μου"


«Πήγε καλά η ζωή μου, έβγαλα αρκετά χρήματα, μπορώ να ζήσω! Τώρα που ο κόσμος απελπίζεται, εγώ μπορώ να πάω σπίτι μου, να πατήσω το κουμπί και να έχω θέρμανση. Κάποιος άλλος δεν έχει. Πολλοί έτρεξαν να διαφημιστούν μέσω των ενοχών μου». Αυτά λέει σε συνέντευξη του ο Γιώργος Νταλάρας προκαλώντας αίσθημα ανακούφισης στους χιλιάδες θαυμαστές τους που μέσα στην ανησυχία τους για την προσωπική τους θέρμανση, είχαν και την έννοια για το πώς θα ζεσταθεί και ο αγαπημένος τους τραγουδιστής. Είναι πολύ παρήγορο στις μέρες που ζούμε, να μπορεί κάποιος να πατάει το κουμπί και να ανάβει ο κεντρικός κλιματισμός (αυτό καταλαβαίνουμε ότι έχει σπίτι του ο Γιώργος Νταλάρας, από την κίνηση που κάνει το χέρι του).

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation