Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Ηλίας Βρεττός: «Η μοναδική γυναίκα της ζωής μου είναι..

Τι αποκάλυψε ο Ηλίας Βρεττός; Ποια γυναίκα κατέκτησε την κορυφή στην καρδιά του;

->
Εδεσαίος ο συνθέτης του τραγουδιού Κίνδυνος Θάνατος που ερμηνεύει ο Ηλίας Βρεττός..Ζει στην Εδεσσα και εχει νυχτερινά μαγαζιά .

Ο τραγουδιστής σε πρόσφατες δηλώσεις του μίλά για την σχέση που έχει με το άλλο φύλο, τις γυναίκες. Όπως δήλωσε ο ίδιος, έχει κάνει σχέση με θαυμάστρια του αν και δεν του αρέσει αυτή η ταμπέλα ‘θαυμάστρια’. Επίσης στην ίδια εκπομπή, στα Κορίτσια για σπίτι, τονίζει ότι στην κορυφή της καρδιά του βρίσκεται…

«Η μητέρα μου! Η μαμά μου είναι η μια και η μοναδική γυναίκα στην ζωή μου. Είναι η νούμερο ένα γυναίκα, είναι και θα μείνει για πάντα όπως λέει και το τραγούδι μου! Μεταξύ γιού και μαμάς υπάρχει μια ιδιαίτερη σχέση, έτσι και εγώ με την μητέρα μου έχουμε αυτή την σχέση χωρίς βέβαια να είμαι μαμάκιας. »

Στην συνέχεια ο Ηλίας Βρεττός μιλάει για την δημοσιότητα που παίρνει η προσωπική του ζωή:

«Δεν θυμώνω καθόλου. Απλά συνειδητοποιώ , κάτι που έχω κάνει χρόνια τώρα, ότι αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Είναι γεγονός ότι όταν εκτίθεσαι δεν μπορείς να ακούς μόνο καλά πράγματα. Αυτό που κάνω εγώ μέχρι στιγμής είναι ότι δεν θέλω να παίρνω θέση σ’ όλο αυτό, δεν μ’ αρέσει να προκαλώ και να ρίχνω λάδι στην φωτιά. Δεν κάνω ποτέ δημόσια εμφάνιση με την γυναίκα που είμαι μαζί της και αισθάνομαι άβολα όταν με ρωτάνε για προσωπικά μου δεδομένα.»

Δείτε όλη την συνέντευξη εδώ:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation