Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Δείτε τα «νέα» τέλη κυκλοφορίας !

Σημαντικές επιβαρύνσεις στα ΙΧ μικρού κυβισμού
αναμένεται να επιφέρει η αλλαγή του τρόπου επιβολής των τελών κυκλοφορίας που ετοιμάζει το οικονομικό επιτελείο η οποία σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει θα βασίζεται στα χιλιόμετρα που διανύει το αυτοκίνητο μέσα στη χρονιά.



Την ίδια στιγμή κερδισμένα είναι τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού λόγω της μείωσης του τεκμηρίου και κατ επέκταση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης αλλά και της απεξάρτησης των τελών από τον κυβισμό. Είναι προφανές ότι όσα αυτοκίνητα διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στη χρονιά θα επιβαρύνονται περισσότερο. Αν δεχτούμε ότι η επιβάρυνση ανά χιλιόμετρο θα είναι 0,03 λεπτά ανά χιλιόμετρο και υποθέσουμε ότι ένα αυτοκίνητο διανύει 10.000 χιλιόμετρα προκύπτουν οι παρακάτω μεταβολές.

Οχήματα με άδεια κυκλοφορίας ως 30/10/2010Κυβισμός Τέλη Νέα τέλη
786-1.071 κ.εκ. 120 ευρώ 300
1.072-1.357 κ.εκ. 135 ευρώ 300
1.358-1.548 κ.εκ. 240 ευρώ 300
1.549-1.738 κ.εκ. 265 ευρώ 300
1.739-1.928 κ.εκ. 300 ευρώ 300
1.929-2.357 κ.εκ. 660 ευρώ 300
2.358-3.000 κ.εκ. 880 ευρώ 300
3.001-4.000 κ.εκ. 1100 ευρώ 300
4.001 κ.εκ. και άνω 1320 ευρώ 300


Στα οχήματα με άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010 και με υπόθεση την ανώτατη εκπομπή ρύπων ανά κατηγορία Εκπομπές CO2 g/km Τέλη ανά gr Τέλη Νέα Τέλη
0-100 0 ευρώ/gr 0 300
101-120 0,9 ευρώ/gr 108 300
121-140 1,1 ευρώ/gr 154 300
141-160 1,7 ευρώ/gr 272 300
161-180 2,25 ευρώ/gr 405 300
181-200 2,55 ευρώ/gr 510 300
201-250 2,8 ευρώ/gr 700 300
Άνω των 250 3,4 ευρώ/gr 850 300


Από τα παραπάνω προκύπτει ότι αν εφαρμοστούν αυτά που σχεδιάζουν στο ΥΠΟΙΚ έστω και με παραλλαγές το μάρμαρο θα πληρώσουν οι έχοντες αυτοκίνητα χαμηλών κυβικών και χαμηλών εκπομπών ρύπων. Αυτή η εξέλιξη αναμένεται να αλλάξει πλήρως την εικόνα στην αγορά ΙΧ επιβεβαιώνοντας το αλλοπρόσαλλο της πολιτικής που αφού έστρεψε τους πολίτες στην αγορά αυτοκινήτω χαμηλού κυβισμού έρχεται τώρα να τους τιμωρήσει και να επιβραβεύσει τους έχοντες και κατέχοντες ακριβά και ρυπογόνα αυτοκίνητα. Προκειμένου να γίνει περισσότερο αντιληπτή η κατανομή των βαρών παραθέτουμε τις πωλήσεις ανά κυβισμό από το 2008 έως το 2012Κλιμάκια κυβισμού 2012 2011 2010 2009 2008



Όπως μπορεί να γίνει σαφές ο μεγάλος όγκος αυτοκινήτων που τέθηκαν σε κυκλοφορία αφορά στις κατηγορίες έως 1600 κυβικά όπου θα επέλθουν σοβαρές επιβαρύνσεις και αποτελεί ένα ερώτημα αν και κατά πόσο οι αλλαγές αντί να φέρουν ισοδύναμο αποτέλεσμα να αποφέρουν μεγαλύτερα έσοδα για το κράτος.

ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΟΥΤΖΟΣ

fpress.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation