Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Κύριοι εισαγγελείς πως είναι δυνατόν να μην βλέπετε τη γενοκτονία που επιτελείται ; Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε απολυμένη της ΕΤ3...

Τέλος στη ζωή της έδωσε χθες το βράδυ απολυμένη εργαζόμενη του τρίτου καναλιού της δημόσιας τηλεόρασης.
Πρόκειται για...



διοικητική υπάλληλο η οποία εργάστηκε για αρκετά χρόνια στη δημόσια τηλεόραση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 46χρονη προέβη στο απονενοημένο διάβημα στις 22:33. Πήδηξε από τον 5ο όροφο πολυκατοικίας που βρίσκεται στην οδό Περδίκα.

Σε λίγα λεπτά στο σημείο βρέθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και κινητή μονάδα, όμως η άτυχη γυναίκα είχε ήδη εκπνεύσει. Ήταν μία από τους εκατοντάδες εργαζόμενους που έμειναν στο δρόμο μετά το ξαφνικό λουκέτο στην ΕΡΤ...
left.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation