Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Δημιούργησα το AIDS για να εξαφανίσω την ανθρωπότητα ομολογεί ο Dr Robert Gallo !!! -ΒΙΝΤΕΟ

O Dr Robert Gallo ομολογεί: Δημιούργησα το AIDS για να ξεκληρίσω εσκεμμένα....την ανθρωπότητα ! Βίντεο μόνο στα Αγγλικά


Πολλά έχουν ακουστεί για τον ιό του AIDS ως προς το αν έχει δημιουργηθεί στο εργαστήριο. Υπάρχει κάποιος που διεκδικεί την πατρότητά του και μάλλιστα με πολύ άσχημο σκοπό;
Ο Dr Robert Gallo θεωρείται ύποπτος για την δημιουργία του, όπως θα δείτε στο video.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation