Τι είπε στο Δ.Σ. ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΔΗΚΕΔΕ κος Κυριακού!
Χαρακτηριστική ήταν η έκκληση έκανε προς όλο το δημοτικό συμβούλιο Έδεσσας ο εκπρόσωπος των εργαζομέων της Δημοτικής Κοινοφελούς Δημοτικής Επιχέιρησης κος Κυριακού για τα προβλήματα της αλλά και για τους απλήρωτους εργαζομένους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...