Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Τι είπε στο Δ.Σ. ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΔΗΚΕΔΕ κος Κυριακού!

Χαρακτηριστική ήταν η έκκληση έκανε προς όλο το δημοτικό συμβούλιο Έδεσσας ο εκπρόσωπος των εργαζομέων της Δημοτικής Κοινοφελούς Δημοτικής Επιχέιρησης κος Κυριακού για τα προβλήματα της αλλά και για τους απλήρωτους εργαζομένους.
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation