Του Στρατή Μαζίδη.
Αν η Ελλάδα τολμήσει να εγκαταλείψει την Ευρωζώνη και επιστρέψει στη δραχμή τότε μια σειρά από τρομερά δεινά θα τη συνταράξουν:
- δε θα έχουμε νερό - θα σταματήσει να βρέχει - τα σπίτια μας θα γκρεμιστούν και θα κατεδαφιστούν από μόνα τους πριν τα αγοράσουν οι ξένοι για ένα κομμάτι ψωμί αντί για ένα γερμανικό στρούντελ
- θα πάψει να υπάρχει καλοκαίρι
- η θερμοκρασία αμέσως θα υποχωρήσει κατά 30-40 βαθμούς
τα δένδρα θα ξεραθούν
- τα ψάρια θα φύγουν για άλλες θάλασσες - θα στερέψουν τα ποτάμια και οι λίμνες - τα πουλιά θα σταματήσουν να κελαηδούν
- δε θα μπορούμε να κατουράμε όρθιοι
- θα υποστεί καθίζηση όλο το οδικό δίκτυο της χώρας
- δε θα ανατείλει ποτέ ξανά ο ήλιος - θα ψοφήσουν όλα τα ζωντανά
- δε θα μπορούμε να αγοράσουμε πετρέλαιο (αλήθεια η Αλβανία πως το αγοράζει; κι εμείς τώρα που το προμηθευόμαστε από το Ιράν το πληρώνουμε; )
- θα μας αποκλείσουν οι αγορές (ενώ τώρα δεν είμαστε αποκλεισμένοι)
- θα προκληθεί γιγαντιαίο τσουνάμι στο Αιγαίο - θα κλείσουν οι βιομηχανίες που παράγουν λουκέτα
- θα επικρατήσει ο τρόμος κι η αναρχία ενώ τώρα ζούμε σε ένα σοβαρό οργανομένο κράτος
- θα λιώσουν τα χιόνια στην Πίνδο
- θα φύγει ο Πέτρος από τη Μύκονο
- θα φύγουν όλοι οι λαθρομετανάστες
- θα αδειάσουν τα καταστήματα ενώ τώρα μπορούμε και πηγαίνουμε ξοδεύοντας αδρά για τις αγορές μας
Αυτά και άλλα πολλά φοβερά και τρομερά πράγματα πρόκειται να συμβούν ΑΝ επιστρέψουμε στη Δραχμή
Αν η Ελλάδα τολμήσει να εγκαταλείψει την Ευρωζώνη και επιστρέψει στη δραχμή τότε μια σειρά από τρομερά δεινά θα τη συνταράξουν:
- δε θα έχουμε νερό - θα σταματήσει να βρέχει - τα σπίτια μας θα γκρεμιστούν και θα κατεδαφιστούν από μόνα τους πριν τα αγοράσουν οι ξένοι για ένα κομμάτι ψωμί αντί για ένα γερμανικό στρούντελ
- θα πάψει να υπάρχει καλοκαίρι
- η θερμοκρασία αμέσως θα υποχωρήσει κατά 30-40 βαθμούς
τα δένδρα θα ξεραθούν
- τα ψάρια θα φύγουν για άλλες θάλασσες - θα στερέψουν τα ποτάμια και οι λίμνες - τα πουλιά θα σταματήσουν να κελαηδούν
- δε θα μπορούμε να κατουράμε όρθιοι
- θα υποστεί καθίζηση όλο το οδικό δίκτυο της χώρας
- δε θα ανατείλει ποτέ ξανά ο ήλιος - θα ψοφήσουν όλα τα ζωντανά
- δε θα μπορούμε να αγοράσουμε πετρέλαιο (αλήθεια η Αλβανία πως το αγοράζει; κι εμείς τώρα που το προμηθευόμαστε από το Ιράν το πληρώνουμε; )
- θα μας αποκλείσουν οι αγορές (ενώ τώρα δεν είμαστε αποκλεισμένοι)
- θα προκληθεί γιγαντιαίο τσουνάμι στο Αιγαίο - θα κλείσουν οι βιομηχανίες που παράγουν λουκέτα
- θα επικρατήσει ο τρόμος κι η αναρχία ενώ τώρα ζούμε σε ένα σοβαρό οργανομένο κράτος
- θα λιώσουν τα χιόνια στην Πίνδο
- θα φύγει ο Πέτρος από τη Μύκονο
- θα φύγουν όλοι οι λαθρομετανάστες
- θα αδειάσουν τα καταστήματα ενώ τώρα μπορούμε και πηγαίνουμε ξοδεύοντας αδρά για τις αγορές μας
Αυτά και άλλα πολλά φοβερά και τρομερά πράγματα πρόκειται να συμβούν ΑΝ επιστρέψουμε στη Δραχμή

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...