Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

"Εικόνισμα στον Σαββίδη"

Δηλώσεις έκανε για τον Ιβάν Σαββίδη, ο πρώην παράγοντας του ΠΑΟΚ, Στράτος Γιδόπουλος.

Ο Στράτος Γιδόπουλος έχει πλούσια καριέρα σαν παράγοντας στα ελληνικά γήπεδα με πέρασμα και από τον ΠΑΟΚ στην εποχή Μπατατούδη. Έτσι σήμερα μίλησε στο "Αθλητικό Metropolis" για την εποχή Ιβάν Σαββίδη στον ΠΑΟΚ.

Μέσα σε όλα ο πρώην παράγοντας του ποδοσφαίρου τόνισε ότι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ πρέπει να έχουν τον Ιβάν Σαββίδη σαν εικόνισμα και ότι πρέπει ο ομογενής επιχειρηματίας να πορευτεί μόνος του.

Οι δηλώσεις του Στράτου Γιδόπουλου στο "Αθλητικό Metropolis":

Για τον Ιβάν Σαββίδη:

"Πρέπει οι οπαδοί του ΠΑΟΚ να τον έχουν σαν εικόνισμα τον Σαββίδη. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά, είναι όμως ένας άνθρωπος που έδωσε όραμα σε έναν διαλυμένο ΠΑΟΚ. Και οι κριτικές που ασκούνται, και οι αντιρρήσεις που εκφράζονται από ορισμένους καλό είναι να καταλαγιάσουν γιατί δύσκολα θα ξαναβρούν Σαββίδη. Ο Ιβάν Σαββίδης έβαλε πολλά εκατομμύρια στον ΠΑΟΚ, είναι φιλόδοξος, ηγέτης και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί αυτό που λείπει από τις περισσότερες ομάδες είναι ένας ηγέτης. Από τη στιγμή που έθεσε ως στόχο το πρωτάθλημα, θα το πετύχει. Μπορεί ο ΠΑΟΚ να κοντράρει τον Ολυμπιακό. Ακόμη δεν έχει δέσει σαν ομάδα, όμως, επειδή έχει έναν πολύ καλό προπονητή, πιστεύω ότι σε τέσσερις με πέντε αγωνιστικές θα παίζει όλα τα ματς σαν φαβορί και θα είναι το φαβορί".

Για την κίνηση που θέλει να κάνει ο Σαββίδης με Μελισσανίδη και Αλαφούζο:

"Τί έχει να κερδίσει ο Σαββίδης από την ΑΕΚ της Γ' Εθνικής; Αυτός που μπορεί να πολεμήσει το κατεστημένο είναι μόνο ο Σαββίδης. Ο Αλαφούζος θα μπορούσε, αλλά έχει πέσει σε ένα "πηγάδι" με πολλά προβλήματα στον Παναθηναϊκό και προσπαθεί να δώσει λύση και τις τελευταίες αγωνιστικές βλέπουμε ότι δημιουργείται μια ανταγωνιστική ομάδα εκεί. Ούτε η δύναμη του Αλαφούζου φτάνει. Ο Σαββίδης πρέπει να πορευθεί μόνος του γιατί ο ΠΑΟΚ μια τεράστια ομάδα με πολύ κόσμο και δυναμική. Ο ΠΑΟΚ είναι μοναδική περίπτωση ομάδας που παρ' όλο που έχει χρόνια να πάρει πρωτάθλημα και παρ' όλα αυτά αυξάνει τους φιλάθλους του. Σε όλες τις άλλες ομάδες θα είχαν χαθεί".

Για το γεγονός ότι Σαββίδης και Αλαφούζος είδαν μαζί τον αγώνα:

"Είναι μια εικόνα αντίστοιχη με αυτές που βλέπουμε στα ξένα γήπεδα που είναι μαζί οι πρόεδροι και γελάνε. Δεν πιστεύω ότι σημαίνει κάτι και αν ρωτήσετε τον ίδιο τον Σαββίδη πιστεύω πως το ίδιο θα σας πει. Άλλωστε αυτή τη στιγμή ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκός δεν είναι ευθέως ανταγωνιστικές ομάδες".

Για την κατάσταση της ΑΕΚ:

"Ο κόσμος της ΑΕΚ με την ανταπόκρισή του στα εισιτήρια διαρκείας έδειξε για άλλη μια φορά την μεγάλη του αγάπη προς την ομάδα. Όμως, η αγάπη αυτή συχνά πυκνά προδίδεται από αυτούς που δίνουν κατά καιρούς όραμα και ελπίδα, όπως συνέβη και με τον Ντέμη Νικολαΐδη. Μακάρι αυτή τη φορά το όραμα και η προοπτική να είναι αληθινά, και η ΑΕΚ να βαδίσει στο δρόμο των επιτυχιών. Ήταν προσχεδιασμένο εδώ και τρία χρόνια να πέσει η ΑΕΚ στη Γ' Εθνική. Δεν με βρίσκει σύμφωνο η κίνηση του Μελισσανίδη να πέσει η ΑΕΚ στη Γ' Εθνική και να την πάρει χωρίς χρέη".

Για το Γιώργο Μπατατούδη:

"Ο Μπατατούδης αδικήθηκε για τα λεφτά που έβαλε στον ΠΑΟΚ. Έφταιγε και ο ίδιος γιατί έκανε κακές επιλογές στους συνεργάτες του. Όμως, βοήθησε τον ΠΑΟΚ σε μια δύσκολη στιγμή και του άξιζε που αθωώθηκε".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation