ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τις επόμενες μέρες θα παραιτηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καστοριάς ο Κώστας Κοντόπουλος, σύμφωνα με πληροφορίες η παραίτηση οφείλεται σε
οικογενειακούς λόγους, θα μετακομίσει μόνιμα στην Θεσσαλονίκη και θα επισκέπτεται συχνά την πόλη μας.
Αναρτήθηκε από svouranews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...