Άγιο είχε μία νεαρή γυναίκα σήμερα (20/12) πρωινές ώρες στην Έδεσσα, η οποία σώθηκε από... θαύμα.
Συγκεκριμένα η νεαρή γυναίκα, οδηγώντας το όχημά της στο 1ο περίπου χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Σωτήρα-Έδεσσας, λόγω του υπάρχοντος παγετού που επικρατούσε και το ανήλεο του οδοστρώματος στο σημείο εκείνο, ξέφυγε από την πορεία της, με αποτέλεσμα να ανατραπεί, χωρίς ευτυχώς να τραυματισθεί η ίδια, παρά μόνο να υποστεί υλικές ζημίες το όχημά της.
Αμέσως κατέφθασαν στο σημείο περιπολικά της τροχαίας, όπου τοποθέτησαν κώνους στο επίμαχο σημείο για αποφυγή παρόμοιου ατυχήματος, διευκολύνοντας ταυτόχρονα την κίνηση των οδηγών.
by sakis
Συγκεκριμένα η νεαρή γυναίκα, οδηγώντας το όχημά της στο 1ο περίπου χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Σωτήρα-Έδεσσας, λόγω του υπάρχοντος παγετού που επικρατούσε και το ανήλεο του οδοστρώματος στο σημείο εκείνο, ξέφυγε από την πορεία της, με αποτέλεσμα να ανατραπεί, χωρίς ευτυχώς να τραυματισθεί η ίδια, παρά μόνο να υποστεί υλικές ζημίες το όχημά της.
Αμέσως κατέφθασαν στο σημείο περιπολικά της τροχαίας, όπου τοποθέτησαν κώνους στο επίμαχο σημείο για αποφυγή παρόμοιου ατυχήματος, διευκολύνοντας ταυτόχρονα την κίνηση των οδηγών.
by sakis

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...