Ads 468x60px

wibiya widget

Νέα Marmaga!

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Καστοριά: Αύριο παραδίδεται στην κυκλοφορία η οδός Διοικητηρίου

Ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Παρχαρίδης στην οδό Διοικητηρίου ή οποία αύριο 21/12/13 θα δοθεί σε κυκλοφορία με την προσθήκη πεζοδρομίου. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...

 

Social Media

Επισκεψιμότητα

Translation