Με αφορμή την χθεσινή (19/12) ψήφιση του προϋπολογισμού του Δήμου Έδεσσας, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Εδεσσα πρωτεύουσα πόλη" Ιωάννης Σόντρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
…ο προϋπολογισμός της μειοψηφίας
Φίλες και φίλοι.
Επιτέλους η μειοψηφία ...της πλειοψηφίας, κατάφερε με «δεκανίκι», να ψηφίσει τον τελευταίο της προϋπολογισμό.
Έτσι ακάθεκτη πια, μπορεί να επιδοθεί στο προσφιλές της σπoρ, αυτό, της συναλλαγής και της εξυπηρέτησης...των ημετέρων.
Μπορούν να πανηγυρίσουν την «επιτυχία» τους. Ψήφισαν 13 υπέρ και 1 κατά του προϋπολογισμού, από τα 27 μέλη που συγκροτούμε το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ασκώντας πιέσεις, εκβιασμούς και με μεθοδεύσεις, που μας έχει συνηθίσει η δημοτική αρχή, επανέφερε για τρίτη φορά, το σχέδιο του προϋπολογισμού που είχε καταψηφιστεί σε δύο προηγούμενες συνεδριάσεις, όπου και εμπεριστατωμένα διατυπώσαμε τη διαφωνία μας.
Εμείς δεν συμπράξαμε σε αυτήν την παρωδία.
Πλέον, η δημοτική αρχή, μπορεί να είναι περήφανη, γιατί πέρα από το γεγονότος ότι για πρώτη φορά καταψηφίστηκε προϋπολογισμός του Δήμου, επίσης είναι και η πρώτη φορά που θα εκτελεστεί στο Δήμο μας, ένας προϋπολογισμός μειοψηφικός.
Φίλες και φίλοι, πολιτικά όλοι ξέρουμε τι σημαίνει καταψήφιση προϋπολογισμού .
Μόνον η δημοτική αρχή δεν εννοεί να το καταλάβει.
Έχει χάσει τη δεδηλωμένη της πλειοψηφίας .Αποτελεί πλέον τη μειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Το ερώτημα είναι αμείλικτο. Νομιμοποιείται να αποφασίζει και να ενεργεί ;
Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
ΣΟΝΤΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
…ο προϋπολογισμός της μειοψηφίας
Φίλες και φίλοι.
Επιτέλους η μειοψηφία ...της πλειοψηφίας, κατάφερε με «δεκανίκι», να ψηφίσει τον τελευταίο της προϋπολογισμό.
Έτσι ακάθεκτη πια, μπορεί να επιδοθεί στο προσφιλές της σπoρ, αυτό, της συναλλαγής και της εξυπηρέτησης...των ημετέρων.
Μπορούν να πανηγυρίσουν την «επιτυχία» τους. Ψήφισαν 13 υπέρ και 1 κατά του προϋπολογισμού, από τα 27 μέλη που συγκροτούμε το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ασκώντας πιέσεις, εκβιασμούς και με μεθοδεύσεις, που μας έχει συνηθίσει η δημοτική αρχή, επανέφερε για τρίτη φορά, το σχέδιο του προϋπολογισμού που είχε καταψηφιστεί σε δύο προηγούμενες συνεδριάσεις, όπου και εμπεριστατωμένα διατυπώσαμε τη διαφωνία μας.
Εμείς δεν συμπράξαμε σε αυτήν την παρωδία.
Πλέον, η δημοτική αρχή, μπορεί να είναι περήφανη, γιατί πέρα από το γεγονότος ότι για πρώτη φορά καταψηφίστηκε προϋπολογισμός του Δήμου, επίσης είναι και η πρώτη φορά που θα εκτελεστεί στο Δήμο μας, ένας προϋπολογισμός μειοψηφικός.
Φίλες και φίλοι, πολιτικά όλοι ξέρουμε τι σημαίνει καταψήφιση προϋπολογισμού .
Μόνον η δημοτική αρχή δεν εννοεί να το καταλάβει.
Έχει χάσει τη δεδηλωμένη της πλειοψηφίας .Αποτελεί πλέον τη μειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Το ερώτημα είναι αμείλικτο. Νομιμοποιείται να αποφασίζει και να ενεργεί ;
Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
ΣΟΝΤΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...