Έγινε, λοιπόν, εχθές τη νύχτα η πολυδιαφημισμένη συζήτηση για την Χρυσή Αυγή (χωρίς την Χρυσή Αυγή, φυσικά) στο λημέρι του Πρετεντέρη, με την παρουσία εκπροσώπων όλου του… συνταγματικού τόξου και κομμουνιστών καθηγητάδων (καθηγητές τρεις, κι εχάθη η πατρίς…).
. Μεταξύ των «εκλεκτών» καλεσμένων, έγινε ένας άτυπος διαγωνισμός, ποιος-α θα δείξει τη μεγαλύτερη εμπάθεια και θα ρίξει τη μεγαλύτερη χολή στον… κοινό εχθρό. Νικήτρια ανεδείχθη η Κανέλλα της Εκάλης, με δεύτερον νικητή τον Τσατσόπουλο και Τρίτη τη Ρεπούση.
Έγινε, λοιπόν, εχθές τη νύχτα η πολυδιαφημισμένη συζήτηση για την Χρυσή Αυγή (χωρίς την Χρυσή Αυγή, φυσικά) στο λημέρι του Πρετεντέρη, με την παρουσία εκπροσώπων όλου του… συνταγματικού τόξου και κομμουνιστών καθηγητάδων (καθηγητές τρεις, κι εχάθη η πατρίς…).
Έγινε, λοιπόν, η πολυδιαφημισμένη συζήτηση για την Χρυσή Αυγή (χωρίς την Χρυσή Αυγή, φυσικά) στο λημέρι του Πρετεντέρη, με την παρουσία εκπροσώπων όλου του… συνταγματικού τόξου και κομμουνιστών καθηγητάδων (καθηγητές τρεις, κι εχάθη η πατρίς…)
Όμως, η πιο σημαντική στιγμή της βραδιάς, ήταν όταν ο Ντερμπεντέρης ανακοίνωσε μέτρηση για το ποιοι ψηφίζουν την Χρυσή Αυγή. Το τελικό συμπέρασμα ήταν ότι η Χρυσή Αυγή είναι κόμμα της νεολαίας (συγκεντρώνοντας ποσοστό 43% στις ηλικίες 25 έως 39) και κόμμα του λαού (του «λαουτζίκου», όπως σχολίαζαν περιφρονητικά οι παριστάμενοι…), καθώς ψηφίζεται κατά 63% από Έλληνες με χαμηλά εισοδήματα, 33% μεσαία και μόνον 4% υψηλά.
ΥΓ): Παρεμπιπτόντως, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Κεδίκογλου, μιλώντας για παλαιότερα επεισόδια έξω από τη βουλή, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει –εκ μέρους του συστήματος- τη φωνακλού Κανέλλα, διότι «προς τιμήν τους ήταν τα μέλη του ΚΚΕ που προστάτευσαν τη βουλή από εμπρησμό» (αναφερόμενος στην ημέρα που ψηφιζόταν το 1ο Μνημόνιο)…
Εγκεφαλικά στο Mega: Όλοι οι Έλληνες υπέρ της Χρυσής Αυγής
Γράφει ο Αντίοχος.
. Μεταξύ των «εκλεκτών» καλεσμένων, έγινε ένας άτυπος διαγωνισμός, ποιος-α θα δείξει τη μεγαλύτερη εμπάθεια και θα ρίξει τη μεγαλύτερη χολή στον… κοινό εχθρό. Νικήτρια ανεδείχθη η Κανέλλα της Εκάλης, με δεύτερον νικητή τον Τσατσόπουλο και Τρίτη τη Ρεπούση.
Έγινε, λοιπόν, εχθές τη νύχτα η πολυδιαφημισμένη συζήτηση για την Χρυσή Αυγή (χωρίς την Χρυσή Αυγή, φυσικά) στο λημέρι του Πρετεντέρη, με την παρουσία εκπροσώπων όλου του… συνταγματικού τόξου και κομμουνιστών καθηγητάδων (καθηγητές τρεις, κι εχάθη η πατρίς…).
Όμως, η πιο σημαντική στιγμή της βραδιάς, ήταν όταν ο Ντερμπεντέρης ανακοίνωσε μέτρηση για το ποιοι ψηφίζουν την Χρυσή Αυγή. Το τελικό συμπέρασμα ήταν ότι η Χρυσή Αυγή είναι κόμμα της νεολαίας (συγκεντρώνοντας ποσοστό 43% στις ηλικίες 25 έως 39) και κόμμα του λαού (του «λαουτζίκου», όπως σχολίαζαν περιφρονητικά οι παριστάμενοι…), καθώς ψηφίζεται κατά 63% από Έλληνες με χαμηλά εισοδήματα, 33% μεσαία και μόνον 4% υψηλά.
ΥΓ): Παρεμπιπτόντως, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Κεδίκογλου, μιλώντας για παλαιότερα επεισόδια έξω από τη βουλή, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει –εκ μέρους του συστήματος- τη φωνακλού Κανέλλα, διότι «προς τιμήν τους ήταν τα μέλη του ΚΚΕ που προστάτευσαν τη βουλή από εμπρησμό» (αναφερόμενος στην ημέρα που ψηφιζόταν το 1ο Μνημόνιο)…
Εγκεφαλικά στο Mega: Όλοι οι Έλληνες υπέρ της Χρυσής Αυγής
Γράφει ο Αντίοχος.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...