Ο Δήμαρχος Έδεσσας κ. Δημήτρης Γιάννου συμμετείχε σε ημερίδα σχετικά με τις χρηματοδοτήσεις του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων για αναπτυξιακά έργα ΟΤΑ.
Την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, διοργάνωσαν το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και η Π.Ε.Τ.Α.
Το ενδιαφέρον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για υποστήριξη στην υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων που στοχεύουν στην τοπική ανάπτυξη είναι έντονο, ειδικά στις μέρες μας που οι πόροι της Αυτοδιοίκησης είναι ελάχιστοι.
Την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, διοργάνωσαν το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και η Π.Ε.Τ.Α.
Το ενδιαφέρον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για υποστήριξη στην υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων που στοχεύουν στην τοπική ανάπτυξη είναι έντονο, ειδικά στις μέρες μας που οι πόροι της Αυτοδιοίκησης είναι ελάχιστοι.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε εδώ το σχόλιο σας...